MiDo Kızım 2 yaşında . Ve kul kadar yiyor . Hala emiyor ama bu yeterli değil biliyorum . Herhangi bi sağlıksak sorun gözlemlemedim . Diş dönemi mi bilmiyorum ama çok üzülüyorum . Tecrübeli anneler yazabilir mi ? 😞
Deletedmom_106 MiDo kızımda 26 aylık süt içiyo sürekli . Çok az yiyo . Ben yediği kar gözüyle bakıyorum
Ebru__ Kan değerlerine baktırın vitamin eksikliği olabilir bir de karadut özü iştah açıyor diyor çok kişi
MiDo Ebru__ demir eksikliği için nutrigen vermişti doktorumuz onu kullanıyoruz neredeyse 1 ay olacak . Ama dediğiniz gbi yinede bi kontrol etttirmekte fayda var 😞