gokcetuba06 Kızlar bebeğim 1 yaş aşısı oldu bacağı bu Şekilde dagınık kızarıklık ve deri sldında bayağı bi yaygın şişlik var sizde doktora götürmeli miyim 
gokcetuba06 Bu arada dün olduk aşıyı alerjik bir bebek aynı zaman da sabaha kadar hiç uyuyamadı sanırım ağrısı var 😞
momyy_ gokcetuba06 aşi yerine kesinlikle dokunmayın dedi hemşire hani kabarabilir fln dedi alarjik bir bebekse eğer çocuğunuz götürmenizi öneririm buz soğuk kompleks yapar rahatlatır fakat geçirir mi bilemiyorum
gokcetuba06 2bebegim hayr alerjisi olduğu için hastanede gözetim altında yapılıyr Aşılarımız yatın sabah erkenden götüreceğim şimdi eşim işte ve kimliği onda 🤦🏻♀️
gokcetuba06 2bebegim bide çocuğa tam iğneyi batırdı sonra iğne alınden kaydı çıktı derisinden sonra tekrar batırdı iğneyi enfeksiyon fln mı kaptı diye düşünüyorum
2bebegim gokcetuba06 kesin götürün o zaman alerjik durumuda varmış, çok geçmiş olsun. Şifalar diliyorum canm
gokcetuba06 2bebegim alerji Çok zor 9 aylık aşısı çok zor geçmişti nefes almada güçlk yaşadı bi Süre döküntüler kızarıklıklar vücudunda oluşmuştu ama bi anda söndü offf inşallah bşy olmaz