Ikizlercan bu sabah doktor konttolümüz vardı 4. Ay doktorumuzla konuştuk o ellerinden tutup kafasını tutup tutmadığına baktı. Normaldede yastıktan doğrulmaya çalışıyordu Veya ellerini tutunca ayağa kalkıyodu söyledim oda eğer kendi azmediyorsa destekleyin hareketlerini dedi oturmak istiyormu dedi evet dedim ısrarla kucağımızda oturmaya çalışıyor ama hani biz destekliyoruz dedim doktorumuzda kalçalarına çok bastırmadan kendiniz deatekleyin oturabilir dedi