3 aylık olduk zaten meme reddi yaşıyorduk ne emdiği belli ne emmediği sütüm de az onun için mama takviyeside veriyordum ama 2 gündür biberonla da inanılmaz kavgalıyız. Ne memeyi ne biberonu ne kaşık biberonu hiç bir şekilde kabul etmiyor ağlama krizlerine giriyor 😳 çooookkk diretmem uğraşmam lazım. Acaba atak haftasında mıyız yoksa gaz falan mı ? Böyle bir durumdan geçeniniz var mı ya ne olacak bu işin sonu böyle