Seda-M İkizlerim olsun istiyorum tabi nasip kısmet Allah bilir herşeyin hayırlısı öncelikle ama hep ailede olmazsa ikiz olmaz diyorlar doğrumu sizce ?
durununannesi18 Seda-M bende çok istiyorum ya 😊 Allah gönlümüze göre versin inşallah ❤️ benim ailemde var aslında ama nasip işte
aybikreis Seda-M Tüp bebekle daha mümkün, imkanınız varsa yapabilirsiniz. İmkanınız yoksa ikiz olması da zorlar tahminimce, her şeyi ×2 yapmak. Gelecek karanlık olduğu için çocuk yaparken 10 defa düşünüyor insan.
Sebusebu Seda-M biz de ikiz yok. İlk kızıma hamile oldugumu öğrendiğimde 2 kese vardı doktor genlerde ikiz var ise ikiz olcak demişti. Olmamıştı bir kese yok olmuştu.)
Aslananne1 Seda-M genelde genler de varsa oluyor bende çok istedim ama ne benim ne eşimin tarafında ikiz yok
aybikreis Seda-M Evet. İkiz gebelik daha riskli geçiyor, tıp bebek daha dikkat ister. Gönlünüze göre olsun, belki dua kapınız açık kalır nasip eder size de
Nereleregidem Seda-M bbende tam tersi ailede çok ikiz var benim olmadı 😂😂 Allah gönlünüze göre versin inşallah 😊
bebitonunannesi_ Seda-M eşimin iki abisinin ikiz çocukları oldu,iki teyzesinin ikiz çocukları var ,kuzenlerinin ikiz çocukları var ,bende de babaannemin kendi ikiz kardeşi var, çocuğumuz ikiz olmadı 😂
Nursenaglbtn Bir süre Doğum kontrol hapı kullanıp bırakınca sonraki bikaç ay ikiz olma ihtimali yüksek oluyormuş bir doktordan duymuştum.