Günaydın kızlar. Bebegim 15 aylik normalde günde 1 kez yapardı kabiz gibi olunca bağırsaklarını calistircak bisi yedirsem yine yapardı hemen. 1.5 haftadır filan bi karışım veriyorum. Yulaf hurma cevizi tahin bal incir muz biraz şeftali armut. İlk verdiğim günler hergun yine normal günde 1 kez yapiyordu ama ama 1 haftaya yakındır günde 3 4 kez yapmaya başladı ama ishal gibi su gibi degil. Sizce verdiğim karisimdan mi oluyor yoksa hasta olabilir mi ?