Nurcihanulu Merhabalar bebeğim 1ay8günlük ve göbek deliğinden az sarı sıvı akmış ve o göbek deliğinin orda kurumuş ama azmış atletine falan bulaşmamış yaşayan var mı köyde yaşadığım için hastaneye hemen götüremedim
aysenurkerem Nurcihanulu Hastaneye götürün. Sıvı gelmesi durumunda yakıyorlar göbeği. (Ateşl değil) Duştan sonra göbeği kuru tutmak önemli