Gu1can tabi ki düzeliyor oğlum 4. Ay atağında kurulu saat gibi her gece 4 te çığlıklarla uyanıp 8 9a kadar uyumuyordu. Perişan etmişti beni. Ama sonra atak bitti düzeldi. O da büyümeye çalışıyor işte yeni bir dünya anca adapte oluyorlar. Ama 6 aydan sonra sizde bir saat düzeni oluşturun uyku uyanıklık süresini takip ederek kendinize bi düzen kurun. Ondan sonrası zaten rahatlık. Yine hastalık diş vs etkileyecek ama sonra yine düzeninde devam edecek.