Kızlar bebeğim 3 aylık olucak, geceleri çok sık uyanıyor mırıldanıyor alıyorum uyuyor geri koyuyorum yarım saat sonra tekrar öyle toplasanız 6-7 kere kalkıyorumdur. Gündüzleri mama veriyorum ama gece vermiyorum emziriyorum verimlide emiyor aslında ama 5-10 dk sizce açlıktan mı ? Bide dün gece kolları üşümüştü oda rahatsız eder mi ?