Kaç aylıkken memeden kestiniz hanımlar ve memeden kestikten sonra bebeğinizin beslenmesine nasıl devam ettiniz ?
Oğlum 14 aylık aşırı gazlı, geceleri asla uyuyamıyor gazdan. Çok sorun yaşıyoruz. Ben zaten aylarca diyet yaptım. Çoğu besini hala kendisi de yiyemiyor maalesef.
Memeye de çok düşkün gelişimi normal olsa da yaşıtları kadar gürbüz bir bebek değil. Gece beslenmesini keselim dedik fakat gaza çok uyanıyor ve tekrar uyuyamıyor zaten kendisi uyur normalde. Sizce tamamen kessem sadece ek gıda ile beslenmesi yeterli olur mu ? Ayrıca alerji maması raporumuz var ama asla mama almıyor.
Not:Doktora git diyecekler yazmasın!