ata21 ben açmıştım ama suan bence cok az getirisi var 10 yıl sonra o attıgımız paranın değeri yok onun yerine altın hesabı açmak yada hisse senedi falan almak daha mantıklı geliyor suan daha da bese atmıcam para attıgın parayı alamıyorsun da ceza uygulanıyor kaldı param içerde yani