gulsum61 Merhaba hanımlar kızım 13 aylık 8 aylıkken emmeyi bıraktı mama ile devam ettik yanında ek gıdayla. Artık inek sütüne geçirmek istiyorum nasıl yapabilirim siz nasıl alıştırdınız ?yardımcı okur musunuz ?