Anneoglu_65_06 Kızlar bugün oğlumun 2 ay aşısı vardı ona görürdüm oğlumun bıngıldağı kapanmak uzereymis dedi kilo boy baş çevresi hepsi normal yinede çocuk doktoruna göster dedi aranızda başına gelen varmı çok tedirgin oldum şuan
AysimaMira Anneoglu_65_06 hic korkma canım bizimde öyle tam kapanmamisti ama az kalmıştı kapanmaya sadece doktorumuz takip etti sürekli olcturdum herşey normal hatta çok zeki herşeyi hemen kapıyor 🧿 şuanda 16 aylık olduk masaAllah herhangi bir sorunumuz yok mesela bazı doktorlar d vitamini falan kesiyir ama bizim doktorumuz kesmemisti herşey normal bir şekilde ilerledik bnde çok korkmuştum ilk duyduğumda bnde çok pimpirikliyimdir ama çok şükür Allah onları hersekil koruyor korkma 🤲
Sso Anneoglu_65_06 valla bugn bnde goturdum bnm kizimda 3 aylik bas çevresi normal ama bingildak acikligi istedgimzden biraz fazla kapanmis dedi benimde moralim cok bozuldu bnde bekliyim burda tecrube etmis anneler yazar insallah ve insallah bebeklerimizde hicbisey yoktur sagliklidirlar insallah
Ballicinarinannesi Anneoglu_65_06 merhaba canım bizde aynı şeyi yaşadık sağlık ocağı Bıngıldak neredeyse kapalı d vitaminini kes dedi çocuk doktorum öyle şey mi olur alakası yok d vitaminini kesmek yok baş çevresi kontrolünde gidicez dedi her ay ölçtü artma hep vardı şuan haftaya 1 yaş olcaz hiçbir sorun yok Allaha şükür merak etme takipte kal Bıngıldak kapalı doğan bile var küçük kafa sendromunu araştır o baya baya küçük baş çevresi kontrolünü aksatma yeter 🤗
Aryakus2828 Anneoglu_65_06 benim kızımın da 3. Ayında kapanmıştı tamamen doktor aydan aya kafa takibi yaptı şuan 19 aylık bir sorun yok çok şükür içinizi ferah tutun .
Aryakus2828 Sso tam tersi erkek vücudlu kalıplı biraz kafası da ayına göre tam ölçüde sıkıntı yok suanda 19 aylık zaten dogdugundada küçükmüş bıngıldagı
Masalina12 Anneoglu_65_06 korkma canım bıngıldak erken kapanabilir ama önemli olan baş çevresi her ölçtugunde gelişmesi
AysimaMira 1annne Hayir Dr önerisi ile baslamissinizdir zaten d vitamini erken başlanıyor bıngıldak erken kapanmasında sorun yok sadece Dr tarafından takip gerekir her ay kafa olcumu yapılır korkukacak bişey yok emin olun