AygulSina Bisaniyebakarmisin bisey yapamazsin uzgunum bende dr goturdum hasta olucagini anlayinca suan hala hasta burnu akiyor damla kulaniyor
Ebrs Bisaniyebakarmisin aminn canim, insallah iyilesir. Bizimkininde yemesi uykusu normaldi. 2 gün icinde bi Baktim cok ağırlaşmış hastaligi ama tabiki annesi olarak en iyi sen bilirsin 👍❤
Kvncprns Bisaniyebakarmisin canım hırıltı balgam hırıltısıydı ve burnu akıyordu oğlumun. 15 aylık bu arada. İlaç lar pekmezler verdim yaklaşık 2 haftada bir düzeldi bir yine başladı. Bir arkadaşım geceden soğanı kavanoza doğra üstüne şeker at sabah akşam suyundan içir dedi. Bugün daha yaptım faydasını da gördüm. Ama 7 aylık bebeğe soğan suyu verilir mi bilmiyorum ama doğal antibiyotik gibi birşey
AygulSina Bisaniyebakarmisin iyilesti cnm 7 gunluk bi damla 7 sonunda burun akintisinida oksurugunude kesti zimba gibi masallah ama simdu ben hasta oluyorum🙄
Bisaniyebakarmisin Kvncprns bebegin aşırı tatlı maşallah :-) bahtı guZel olsun. Bizimki hiril hiril . Burnunda biraz akiyor sanirim ondn. Dr a video atmıştım bitkisel sürüp kullan dedi,geçmedi. 5 gün okdu. Dr a goturcem ben . Gecmezse gel demişti.
Bisaniyebakarmisin Kvncprns sogan neysede seker verilmez sanırım 1 yaşından önce. Ben bol bol emziriyorum birde surup. Hava mi kuru acaba
Kvncprns Bisaniyebakarmisin canım profildeki benim bebeğim değil ama bunun zayıf hali birde erkeği :) hamileyken hep bu fotoya bakmıştımda o yüzden buraya da bunu koydum :)
Bisaniyebakarmisin BenMathilda iyileşme 5 gündür kullandığım suruba rağmen yok. Yarın dr a gidiyorunz. Hatta hiriltisi artti😯