Arkadaşlar 3 gündür karnımda kramp ishal (ama çıkamıyordum tuvalete )tarifi zor bi mide bulantısı desem değil çenemin alt kısmına kursağıma mı diyim vuran bi garip haller derken bu sabah afedersiniz ağız dolusu kusma ve su gibi ishal sanırım salgın varmış başına böyle bişey gelen var mı emziriyorum hastahabeye gitsem serum takarlarmı emzirdiğim için sorun olur mu ? Başına böyle bişe gelen varmı nasıl başettiniz?