bilinmeyen123 Doğum yapan anneler bişey sormak istiyorum ben doğum yapalı 20 gün oldu bir haftadır kahverengi şeklinde akıntı vardı bugün sabah ped kan dolmuş korktum bı an normal bı durum mu normal doğum yaptım dikislerim mi ksnadi diye korktum bı an
bilinmeyen123 Kanamanın rengi kırmızı olması beni korkuttu ve dikiş atılan yerlerim hâlâ ağrıyor doktor muayneye falanda gel demedi doğumdan sonra