Kızlar merhaba tam 2 ay 3 günlüğüz ve 3 gündür galiba büyüme atağındayız. Çok huzursuz oğlum, sürekli emmek istiyor, cok uykusu olmasına rağmen uyumuyor. Uyusa da cok kısa 10-15 dakika sonra ağlayarak uyanıyor. Kundak ve emzik biraz çözüm oldu ama çok zorlanıyoruz. Siz de yasadınız mı? Ne kadar sürecek tecrubeli anneler yardımcı olur musunuz🙏🏻🙏🏻 Ne yapmalıyım ?? Zaten gazlı bir bebekti biraz gazı azaldı şimdi de atak :(