Bana doktor önerdi arkadaşımda bebeğine kullanıyo hem uyanıkken çok sakinleşmiş hemde uyku düzeni olmuş. Bebeğim gündüz hiç uyumuyo gece 19:00-22:30 arası hep ağlıyo gece uykusuna 23:00 de geçiyoruz sonra 03:00 de sabah 06:30 da kalkıyo ve bidaha uyumuyo. Uyanık olması sorun değil ama hep ağlıyo hep kucak istiyo 4momsta bile durmuyo. 3 ay 10 günlük bebeğim bu arada. Aranızda başka kullanan varmı son çare aldım kullanıcam