dandinikoo başlangıçta ben de salonda yıkıyordum, ama küveti taşımak çok zor oluyordu, sonra banyoda suyunu ve eşyalarını hazırlayıp orada birkaç dk ısıtıcı çalıştırıp çocuğu götürmeye başladım, ama benim bebeğim kışın doğdu, şu an havalar sıcak, banyo sıcaklığı iyiyse ısıtıcıya gerek kalmadan yıkanabilirsiniz