Menekkse Ayında bebeğim ve uyku düzeninde değişiklikler olmaya başladı. Sbah 8-9 gibi kalkar öğlen 2 saatlik uyur sonra gece uykusu yapardık normslde ya i tek uykuydu ama şu sıralar bugün mesrla 7.40 da kalktı. 9 u geçerken ee ee demeye başladı ayskta sallanıyor, sallamaktan ayaklarım yoruldu artik. Uyumak istiyor ama dalsmıyor. 3-4 gündür bu şekildeyiz ben bir şey anlamadım. Atak gibi bir şey mi bu da. Taşınma dönemindeyim ve aşşırı yoruldum. Şuan yapmam gereken onlarca şey var ve ayağımda uyuyor..🥹