Oğlumuz çok istiyor diye eşimin arkadaşı küçük bir Japon balığı getirdi benim şimdi buna büyük bir akvaryum almam gerekiyor mu yoksa fanusta besleyebilir miyim YouTube’da baktım hiç kimse fanusu tavsiye etmiyor ne yapabilirim nasıl bakabilirim küçücük bir balık kocaman bir fanusta almak istemiyorum eve nelere dikkat etmeliyim ne kadar süre ile beslenmeliyim fanus mi akvaryum mu olmalı balık bakanlar bilgi verirse sevinirim