Kızlar hastayım, bi 10 gündür filan çekiyorum, bebeğime de geçmişti çok şükür o hafif atlattı doktor ilaç filan verdi iyileşti
kendim de doktora gittim antibiyotik filan verdi kullandım ama geçmedi bir hafta olcak doktora gideli hala öksürüyorum kuru öksürük ama balgam filan cıkmıyo ama öksürürken cigerlerim fırlıcak gibi oluyo bogazlarım yırtılcak gibi acıyo 😥😥
sorum şu ; evde kendi kendime yapabilcegm bişey var mı bu öksürüğün geçmesi için bildiginiz bir yöntem vs?