Bebeğim 4 gündür kakasını yapamıyor ve gazını çıkaramıyor. Doktor 10 güne kadar normal dedi. Bende böyle bir süreçtir diye dayanmaya çalışıyorum. Ama bebiş dayanamıyor. Malum büyüklerde illa zeytinyağı içir diyorlar. Sizler nasıl çözüm yolu buldunuz. Zeytinyağı içiren var mı ?