Merhaba Anneler Lütfen bu konuda bana yardımcı olun benim oğlum 4 aylık oldu sadece 2 ay emdi oda istemeyerek zorla açke. Bile emmiyordu ben huylandigini düşünüp mama verdim beni tamamen bıraktı Aptamil mama verdim aman asla ayına göre içmesi gereken ölçüyü içemiyordu içtiğini de kusuyordu sevmedi deyip sma aldım onu da kustu içmedi doktora götürdüm bu durumun normal olmadığını biliyordum idrar tahlili yapıldı ve enfeksiyon olduğunu söyledi ilaç tedavisine başlandı ama işe yaramdi tabi ben bu süreçte Bebelac gold başladım doktor gaviscon ilaç yazdı onu da nasıl kullanacagimi da anlamadım şu an oğlum 4 aylık ve 5 kilo bu konuda tecrübeli anneler yardım edebilirmi bana