Tugcezeynep Kızlar kızım 11gunluk bugün göbek bağı kanadı zıbınına geçmiş ordan farkettim bu konuda bilgisi olan başına gelen varmı
Esma_davut Tugcezeynep Benim bebeğim de 1 aylık göbek bağında sarı akıntı vardı kanaması yoktu doktora gittik açıklık kalmış dedi çocuk cerrahisi ne gönderdi dün yaktırdık öyle kapanıyomuş
Evseldoku Tugcezeynep benim başıma geldi çocuk doktoruna gidin önce k vitamini takviyesi yapıyorlar hala geçmezse çocuk cerrahi çok kolay bi şekilde yakıyor . Korkmayın çok kolay bi işlem . Sağlıklı günler
Prenses_ikra Tugcezeynep canım benım bebeğimin göbeği 8 günlükken düştü sonra kanama oldu sürekli daha sonra gecti doktorumuz kuru tutun dedi enfeksiyon kapmaması için kuru tut orayı gecmesse iğne yapıyolar K vitamini iğnesi
Minikbebis Tugcezeynep benimkininde kanıyor 2 gündür kenarlarında ama pazartesi sağlık ocağına bi baktırcam