Nononame bebek reflüsü olabilir belki de yada çok beslenmiştir. Çok sık besliyorsanız da olabilir. Kusma sürekli hal alırsa doktora götürün bence. Bizde şuan 1 buçuk aylığız bizdede aynı sorun vardı kontrole götürdüğümüzde reflü dedi doktorumuz. Ama tedaviye gerek yokmuş kilo almasında vs sorun olursa tedevi veriliyormuş.