Merhaba, camekanlı balkon için stor perdem var. Fakat eni tamamını kapatmıyor. Ben de bir tarafına storu çekip bir kısmına da aynalı cam filmi yaptırmak istiyorum. İnternetten araştırdığım kadarıyla biliyorum ama. İçeriden dışarısı görünüyor. Dışarıdan bakılınca ayna gibi dışarıyı yansıtıyor sadece. İçeriyi göstermiyor. Bunda merak ettiğim şey şu, gece görüşü nasıl olur ki? Yansıma olur yine ama içeride ışık yanınca nasıl olur gösterir mi?