KLbRaa Selamlarrr🌸 bebişlerinizin uyku rutuni nasıl hanımlar kaçda uyuyor deliksiz uyuyormu destekli/desteksiz mi uyuyor kaçda uyanır öğle uykusuna kaçda yatıyor kaç saat uyuyor akşam kaçta uyuyor merak ettim ☺️ Biz 10.30 11 gibi yatağımıza geçeriz pışpışleyerek uyuturum gece 2-3 kere kalkar (memeden kestiğim için az uyanıyor ) su içer mama içer geri uyur. Sabah 9 gibi uyanır öğlen 1.30 2 gibi uyur 3 3.30 gibi uyanır 🙂
1oglananasi6 KLbRaa 16 aylığız iki ay önce kendisi emmeyi bıraktı bizim uyku rutinimiz şöyle; Sabah 7.30 da kalkış 10.30 da ilk uykumuz, ikinci uykumuz 15.00 da şekerleme kıvamında uyur akşam ise 10 buçuk da uyur gece bir defa uyanır su veririm tekrar uyuturum bu arada emmedigi için akşam yatarken 90-120cc arası bazen mama veriyorum.
Sebusebu KLbRaa 19 aylık kızım 10 gibi yatar 8 de kalkar. Bazen yatma saati yarım saat oynayabilir. Gece beslenmesi yok. Uyanırsa su veririm geri yatırırım. Öglen 1 de yatar 3 te kalkar. Bu kadar simdilik 🍀
Selencapa KLbRaa 18,5 aylık 10 da uyuyor 9 da uyanıyor gece 3 gün oldu memeden keseli ama uyanıyor mama istemiyor gece neden bilmiyorum su içiriyorum bazen geri uyumak istemiyor galk galk diye bağırır ayakta sallanmak istemez gezmek ister ama yatağa koyunca da uyanıyor öğlende 13.30 gibi uyuyor yarım saat falan
KLbRaa Selencapa bu durumu bizde dün gece yaşadık hiçbir şekilde geri uyutamadım. Bizimde 3.günümüz memeye iyice hasret kaldılar ağlarsam emebilirim diye düşündüler heralde 😅 sütünüz kesildi mi siz ne durumdasınız
Selencapa KLbRaa ben ilk gün 3 defa sonra 2 defa dün sadece sabah sağdım birde ben sabah sağdığımı veriyorum biberonda içiyor ama sadece sabah sence ondan olabilir mi gece acaba bidaha mı istiyor ki ben bi anda kesmiyim günde 1 defa da olsa veriyim diye sağdığımı vermiştim. Sağımı azaltarak gidince mastit olmuyor çok ağrı çekmiyorsunuz ondan böyle yapıyorum hem çocuğuda hemen bir anda kesmemiş oldum.
Mnil 17 aylık kızım sabah 7.30-8 gbi uyaniyor,öğlen 1-3 arası uyku,gece de 9 gbi uyur.Gece bı defa uyanır suyunu içer uyur.9.aydan sonra gece beslenmesini kestik, 13.aydan beri de tek uyku yapıyor.❤️