Arkadaşlar herkese günaydın, bir sorum olacaktı sizlere. Kızımın çamaşırlarını normalde granül sabunla yıkıyordum ama makineye zarar verdiğini okudum o yüzden sıvı deterjana geçtim. İncia aldım ama sanırım makinenin neresine koyacağımı bilemiyorum çamaşırlar hiç yıkanmış gibi çıkmıyor 😅 Deterjan zaten doğal olduğu için kokusuz evet ama yıkanmadıgından şüphelendim şöyle ki ben deterjanı koymadan önce normal deterjan yerinde mavi bi kapak var onu indirip öyle koyuyorum ama o kapak pek işe yaramıyor sanırım,deterjan altından akıp gidiyor koyduğum anda.Direk makine dışarı mı atıyor deterjanı diye düşündüm.Sizler nasıl yapıyorsunuz 😊