Bebegim 4. Ayina giriyor. Son 3 haftadir gunduz uykuları cok kotuydu krizler ,direnmeler.. ilk gunler asiri zorlandim tabi ama sonra ona ayak uydurdum ,simdi rahatladi uzun uzun uyumasa uyku sinyallerini almadan uyutuyorum yarim saat kirk dk uyuyor. Ama ya geceleri ? Geceleri 8-9 arasi uyuyor. Hemde cok kolay. Ama saat basi kalkiyor ya mama iciyor yada emzik istiyor. Sabaha karsi 4-5 gibide kivranmalar aglamalar basliyor. Bi yere mi agriyor bilmiyorum..gozleri kapali bir sekilde agliyor ve hareketli. Ne yapicam. Sbah 5ten beri uyuyamadik. Kisa kisa uyuyor ve harkeet ediyo. Yenidoganken bile bu kadar sık beslenmedi. 90-120 cc mama.iciyor ve bazende kusuyor.