Hlle Alt 3 ve 4. Dişleri çıkıyor. Birkaç gündür çok iştahsız , hiçbir şey yemek istemiyor. Çok üzülüyorum. Var mı bir tavsiyesi olan ..
BalkizimBaloglum2 Benimkide 11 aylik ozellikle kahvaltida hic yemiyor diğer öğünleride az yiyor devamli memede dün oglen eski usul bi corba yaptim komşum söylemişti ondan azda olsa yedi tatsiz tuzsuz seyleride yemek istemiyolar bence