Hanımlar kendi dişlerim çok hassas ve dolgu da yapılsa özel de de devlet de de en fazla 6 ay duruyor düşüyor e bu kez de agriyo sizliyo (hamile değilim bu arada) İmplant da yaptırdım köprü de ne yapsam olmuyo sallanıyor 😊
Bende düşündüm hepsini porselen yaptircam yaptıran var mı memnun kalan ?