Arkadaşlar bebeğim 37 günlük öncesinde sütüm yetersizdi mama ve meme şeklinde ilerliyorduk sağdığım zaman 60 taş çatlasın 80 cc anca çıkardı ama bir kaç gündür sütümün çoğaldığını hissettim ve sağdığımda 125 cc çıkıyor her iki göğüsten bebeğimi emziriyorum saatlerce emiyor ama sonra yine hiç emmemiş gibi aranıyor ağlıyor uyumuyor ben anlamıyorum o kadar süt nereye gidiyor ki bebek daha fazlasını emiyor sağdığımız sütten bende mecbur 60 cc mama vermek zorunda kalıyorum siz nasıl yapıyorsunuz yani saatlerce emdiği için göğüslerimde süt birikmiyor gerçekten nasıl yapıcam şaşırmış durumdayım artık