Mygirlmybaby Daha ne kadar fazlalasacak merak ediyorum. Ya sanki hiç ev alamayacagiz gibime geliyor. Mesela müstakil bahçeli bir evim olsa ne güzel olur diyorum ama fiyatlara bakınca moralim bozuluyor. 😔 Ne olacak böyle
Tortilla_ Mygirlmybaby 2020 de doğalgazı dahil 250 bine aldığım ev suan 1,250.000 ve üstü bir fiyatta. Satsam daha iyisini alamayacağım 😂😂😂 Sadece kiracımız var o da bizim kirayı ödüyo. Bizim de hayalimiz arsa alıp ev yaptırmak
Mygirlmybaby Tortilla_ zamanında almadık da şimdi kaldık. Sene sonu gelince ev sahibinin vicdanına kalıyoruz. Tek maaşla bir zor. ALLAH yardımcımız olsun
Tortilla_ Elif6 memleketten. Köye gidince kayınbaba evinde olmuyor artık çocuk var rahat olamıyorsun falan. Anlaşıyoruz onlarla sıkıntı yok ama kendi evim olsa daha iyi olur
Tortilla_ Mygirlmybaby Son şansımızdi Bizimde. Alamasaydık bir daha hiç alamazdık. 3 defa niyetlendik 4. Oldu öyle diyeyim. Tek maaş tabiki çok zor Allah yardımcınız olsun.