witcher Sevgili moderatötler kaçtır yorum yazıyorum o sırada bir reklam çıkıyor izliyorum kapatınca sayfa yenileniyor ve yazdığım o kadar yorum boşa gidip siliniyor sırf bu yuzden yorum yazmak istemiyorum @NaimeYilmaz bir çözüm lütfen 🙏🏻
tubiiik_ witcher aynı sorunu bende yaşıyorum bide kısa yorumda degıl uzun yorum yazıyorum tam reklam cıkıyor hoppp yorum siliniyor tekrar yazmaya üşeniyorum
Elfgrn witcher Reklamlar 10-15 dk arayla çıkıyorsa normal bir görüntüleme sağlıyorsunuz. 1-2 dk arayla çıkıyorsa hata vardır. ’23:25 reklam’ 23:26 reklam’ şeklinde saati görebileceğimiz ekran görüntülerini biz@mutluanneleriz.com adresine iletebilirsiniz
witcher tubiiik_ Aynen valla kısaysa yazıyorum da uzunda yazmıyorum valla ne gibi bir sorun var acaba
tubiiik_ witcher ay bilmiyorum dün gecede 5 dakıka uygulamaya giremedim tamir ediyoruz derken iyice beter yaptılar
witcher Elfgrn Yani mesajımı bile okumamışsınız kopyala yapıştır mesaj yazmışsınız bir mesajımı oluyun lütfen
Nuriyenur Elfgrn her yorum yapacağımız zaman her bi post açıp okuduğumuz da başka posta girmek için çıktığımızda uygulama içi nereye tıklarsak tıklayalım sürekli reklam valla
Elfgrn witcher Yorumunuzu okudum annemiz. Gönderdiğim maile reklamların ekran görüntüsünü göndermeniz gerekmektedir. İyi forumlar 🌸
witcher Elfgrn Reklamlar dakika başı çıkmıyor reklam çıktığında yorum yazıyorsam reklam bitince sayfa yenileniyor ve yorumum silinmiş oluyor bunu nasıl ekran görüntüsü alabilirim ?
tubiiik_ Elfgrn kadın orda reklammlar cok cıkıyor demiyor dikkat ediniz okurken yorum yazıyorum o esnada reklam cıkıyor ve yazdıgım yorum gönderilmeden siliniyor tekrar bastan yazmam gerekiyor diyo ve aynısı bendede oluyor bunun ekran görüntüsü çekmekle anlasılcak yanı yok
witcher NaimeYilmaz Naime hanım benim sorunum düzelmedi az önce bir yorumu 5 kere yazmak zorunda kaldım tam yazıyorum reklam çıkıyor ve yorumum siliniyor en son ekran videosu aldım mail atacağım ilgilenebilir misiniz?
biryazgecesi Ya zaten bazı reklamlar cok sinir bozucu ve uzun, çocuk uyuyor oluyor aniden reklam çıkıyor bıktırdı forumdan soğuttu resmen