Günaydın kızlar ☀️ 1 hafta sonra okullar açılacak ve işe başlayacağım. 8 aylık bir oğlum var. Annem bakacak evde. 8 gibi işe gidip 1 buçuk gibi döneceğim. Sabah emzirip giderim ama ben gelesiye kadar oğlum sabah uykusu yapmış uyanmış olur o saatlerde. Ben onu her uyandığında emziriyorum. Şimdi ben olmadığımda ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Ben gelesiye kadar bekleyemez geldiğimde direkt emziririm ama o arada da süt lazım . Ama bol bol sağacak kadar sütüm de yok. Bu süt sağım işini ne zaman yapmalıyım hiç bilmiyorum. Ben gelesiye kadar annem hani sağdığım sütten verse diye düşünüyorum ama