Mlkkrm Kızlar yıgenım var 5 yaşında sürekli gozlerınde arpacık cıkıyor bu 1 senedır boyle doktorada goturduk yok gecmıyor yanı varmı onerınız gecermı napmalıyız ?
Milaa07 Mlkkrm ben küçükken uzun bir süre arpacık vardı asla kremlerle geçmiyordu şuan hatırlamıyorum ama sarımsaktı sanırım yanlış olabilir araştırın onu sürmüşlerdi ve geçmişti
Berfin_yldz Dayısının Eşinin Saçları Boyalı İşe Az Biraz Kendi Sacina Tükürüp Yigeninizin Gözüne Sürsün Gecer Benim Annem Kuzenime O Şekilde Yapti Gecti Annemin elinden De Geçiyor Siz Nerde Oturuyorusunuz