Nrkzy gün içinde enerjisini atabilmesi için parka falan götürebiliyor musunuz ya da evde scooter vs sürüp oyalanacağı bi koridorunuz falan var mı,
Benim oğlum da 3 yaş dönemsel bazı hırçınlıkları oluyor ama her gün mutlaka dışarı çıkarmaya çalışıyorum, anaokuluna yazdırdım yarım gün 5 eylülde başlayacak inşallah, bide evde koşturmalı zıplamalı oyunları su oyunlarını seviyor onlara öncelik vermeye çalışıyoruz, eş desteği önemli bu süreçte eşiniz sorumluluk alıyor mu, bir de ısırarak ne yapmak istediğini sorun belki ailede bu şekilde çocuk seven biri varsa onu bi sevgi gösterisi olarak yapıyor olabilir, öyleyse siz de bu şekilde canım acıyor bana sarılabilirsin çok mutlu olurum falan diyebilirsiniz.
Kitap okuma dinleme olayı bizde de eskiye oranla azaldı ama artık fiziksel enerjileri onları durdurmuyor yerinde diye düşünüp takılmıyorumben ☺️
Tuvalet eğitiminr başlamanız belki bu soyunma bez atma işlerinde biraz uyum sağlamasını sağlar.
Güç içinde resim yapma, hayvan seslerinden hangi hayvan olduğunu bilme gibi basit şeylerle biraz sabit tutabiliyorum.
Bir de son olarak yazayım, zaten her şeyi okulda öğrenecek şuan onların bizim sevgimize ihtiyaçları var bir şeyler öğretme kaygısı gütmeyin,bu şekilde siz de daha rahat olursunuz 🙏
Üç yaş zorlu bir dönem kesinlikle 🥴 o yüzden sizin de dinlenmeye çok ihtiyacınız oluyordur iyi anlıyorum, bu günler de geçecek biraz daha sabır güzel anne ♥️