Bebeğim gece 2.30 uyandı beslenirken uyuya kaldı.Gazını ne yaptıysam cıkartamadım her gece aynısı oluyor beslenirken uyuduğu için gaz cıkarmıyor bu sefer bir saat sonra tekrar aglıyor.Aç değil kıvranıyor her uyandığında kıvranarak kalkıyor zaten tam da uyanmıyor gözleri kapalı ağlıyor.Mide gazını bir türlü geceleri cıkaramıyorum omzumda sızıyor ne yapmalıyım akıl verin zaten bugün alerjik bebek oldugunu öğrendim beni katı diyete soktular