Tanem19 Sma veya similac ikiside çok güzel mama şiödi hero baby çıkarmış oda güzel fiyatında uygun diğerlerine göre
elmalikurabiye Utkumm ama bence bu kiloya bakilirsa doyuyor zaten. Baska derdi olmasin? Her agladiginda meme mama verilmez ki. 3510 dogdu. 4. Ayda 6090 di. Bana 7bucuk fazla gibi geldi. Mamayi biraksaniz mi? Bilemedim
elmalikurabiye Utkumm neyle sagiyorsunuz? Bebek emmesiyle sagma bir olmuyo. Mesela emme bittikten sonra sikin ucunu. Hala sut geliyosa sutunuzz yetiyodur
Utkumm elmalikurabiye oğlum hastanede yattığı için hiç emmedi yakına gelene kadar denedim emsin diye ama olmadı sağarak veriyorum