Haticec Merhaba esim yildönümü hediyesi olarak kahve makinesi almak istiyor fakat hangisini alsa kararsizim fikirlerinize ihtiyacim var simdiden tesekkürler ✨
Dilosko Haticec ben 2 senedir Philips i kullanıyorum ve ciddi anlamda memnunum . Çekirdeği kendi öğütüyor ve içerisine istediğim esansları ekliyorum
Dilosko Haticec ben çok kullanıyorum, ayda 1 kez temizliyorum , biraz uzun sürüyor . Ama zaten kendi clean tuşu var. Her kapatmada kendini temizliyor makina . Parçaları makinaya da atılıyor .