Pikapikapikacuuu gggb Ankara dayım ama hissetmedim. Hareket halinde olduğum için sanırım. Geçmiş olsun.
yagmurkokusu_ [silindi] bizde hissetmedik gece de Konya da olmuş 5.0 öyle yazıyor , bildirimleri kapatmıştım deprem uygulamasının
gggb Biz oğlumla bazada uzanıyorduk baya gitti geldi öyle farkettim bende artık hayatımızın bi parçası oldu deprem maalesef 😒
cahillesohbetikestim gggb merkez üssü konyanın bir ilçesinin kulu ömerhanlı. Çok geçmiş olsun bana da bildirim geldi oradan gördüm