Lilaliya kan tahlilini 9. Ayda istiyor sağlık ocağı. 9. Ayda yapılan aşı da kızamık aşısı, salgın riskine karşı ve göç eden insanların fazla olduğu bölgelerde sağlık bakanlığı ilave doz olarak 9. Aya aşı koydu. Normalde bu aşı 1 yaşında yapılıyor. Bazı bölgelerde 9. Ayda aşı yok , hatta bazı yerlerde de isteğe bağlı. Bazı doktor öneriyor bazı doktor önermiyor, önemli olan o değil tabi de , ben sorduğumda bu aşıyı 1 yaş aşısına 1 ay kalaya kadar yaptırabilirsiniz demişti ebe , o yüzden geç kaldığınızı düşünmüyorum.
Gittiğinizde de bir daha ne zaman gelmemiz gerekiyor lütfen not edin diye belirtin , aşı kartına yazsın. Siz de ona göre takip edersiniz.