Oznurkayaa Merhaba. Oğlum 6.5 aylık. Önce emziriyorum sonra sağıyorum emzirdikten sonra birinden 60 birinden 30 ml çıkıyor (birinden en başından beri hep az süt geliyordu) normal mi sizce? Bir de sağdıkça sütüm artar mı sanki hiç artmayacak gibi geliyor 😑
Duygu1403 Maşallah daha ne kadar olsun benim emdikten sonra 10-20 cc cıkıyor anca inş benimde öyle çıkar (5,5 aylık)
Oznurkayaa Duygu1403 kilo alımı iyiyse sorun yok bence 💞 düzenli sagiyor musunuz ne zamandır sagiyorsunuz artış oluyor mu cidden ben biraz da artsin diye uğraşıyorum az kilo alıyor çünkü oğlum
Buuusraaacmn Emzirdikten sonra az çıkması normal oglum 18 aylık olucak hala emiyor benimde birinden az çıkıyor çalışan anneyim hafta içleri günde bir kez sağım yapıyorum
Oznurkayaa Buuusraaacmn benim bir göğsümü doğduğundan beri tutmadı ucunu kavramakta zorlandı. Silikon uc kullanmama rağmen. O yüzden ondan başından beri az geliyor