nazlimom_ geceyi de direkt kestim azaltmak işe yaramadı bende. İlk bikaç gün ağladı kucağımda gezdirdim uyuyunca yerine koydum tekrar ağladı yine kucağımda gezdirdim ilk 3 gün sonra uyanmamaya başladı yani 2 3 kere uyanıyordu memedeyken saat başı kalkıyordu o yüzden 2 3 uyanması benim için çok iyiydi. Şu anda yanına uzanıyorum hikaye anlatıyorum onun hoşuna gidebilecek şeyleri ya da o gün neler yaptıysak onları anlatıyorum dönüp duruyor sonra da uyuyor. Bir hafta sonra asla kucağıma almadım veya ayakta sallamadım çünkü bu sefer de ona alışıyor bir ayı geçti keseli gece bazen hiç uyanmıyor bazen uyanıp su içiyor geri yatıyor