3buçuk aylık bebeğim var doğduğunda başlarda hep yan yatardı bi sağ bi sol şeklinde.2aylıktan itibaren artık hep sırt üstü yatıyor bebeğim ama başını bende hep ya sağ yapıyorum ya sol öylede uyuyor.Uykusunda da sadece başını çeviriyor yine ya sağa ya sola dönük şekilde.Bu şekilde uyuması normal mi yan mı yatırmak gerekiyor ?