Arkadaşlar ben doğum yapalı 9 gün oldu 2 iç iki dış dikişim varmış şuan iğleşme sürecindeyim sürekli Vatikan kullanıyorum ama aynayla dikişlerime başınca çok tuhaf görünüyor sanki dikişleri dibinden yapmamış gibi vajina ağzı baya geniş ve yırtuk dikilmemiş gibi görünüyor acaba kendi mi toparlanıyor yoksa öylemi kalıcak anlamadım ya nolucak ilk doğumum bide anlayamadım korkuyorum nasıl olması gerekiyor görüntüsü tam olarak normalmi acaba lütfen bilen varsa söyleyebilirim çok kafama taktım bu konuyu🥺🥺