Ozgenizz 10 aylık kızım var çok iştahsız o kadar zor geçiyor ki anlatamam gündüz uykuları da zor herşey zor ama bebeğimi çok seviyorum 😇
Elif1596 Ozgenizz yaa inşallah düzelir her ayın bi sıkıntısı var diyorlar doğru demekki bebişiniz akıllanırda sizde inşallah güzelce Uyursunuz 😌
Busraa1002 @Elif1596 6 buçuk aylık bir kızım var. Ek gıdaya geçtik. Tadımlar bitti. Birde diş çok zorlamaya başladı. Çok huzursuz uyku düzeni falan kalmadı.
shiningmother34 10 buçuk aylık ek gıda iştahsızlığı hariç herşeyimiz çok iyi şükür iştahsız biraz zorla yiyor yemek mama olsa direkt içiyor ama ek gıda da alması lazım düzelir umarım :)