Meloo41 Hanifeelif ben kullandım mama ıcen cocugum mamadan tiksindi asla biberon agzına almadı hep agladı degıstım onu da istemedi ama her bebek bir degıl dilerseniz deneyin arkadasımda kullandı onun bebegı sevdi guzel kılo aldırıyor kılo aldırdıgı ıcın almıstım bende
Hndealnathn Aman Allahım ureteni Allah bildiği gibi yapsın.deprem zamanı kızımın mamasını bulamadığımız için almak zorunda kaldık çocuk 2 kez emdi 2.5 ay boyunca kaka yapamadı.mahvoldu yavrum ağlamaktan bağırmaktan hastanelik olduk