Elif2409 ben bir yerde okumuştum ilk başta bes dk da uykuya gecen cocuk alıştıkça bir saate kadar güzel güzel kendini sallandırıp uykusunu öyle çekiyormuş🤣benim kız da alışık değil ya iki salladığımda ayaklarını sinirden yatağına vuruyor neden sallıyorum diye😅özetle ayakta sallamak kadar yıpratıcı bir uyku desteği yok